Friday, December 28, 2012

Giveaway Tahun Baru 2013 dari blog BEAUTY DAISY

Assalamualaikum..:)

Hari ni "ter"rajin pulak untk survay harga kad kawin murah2..maklumlah ade lagi 149 hari lagi sebelum majlis kami..dan2 plak terjumpa contest dari blog beautydaisy

Nak tau contest ape?meh tengok sini syarat-syarat dan hadiah dari beliau :
Syarat-syaratnya senang sahaja :
1. Terbuka kepada semua blogger, tak kisah yang ada business ka, yang blogger saja ka  (mesti ada blog)..
2. Mesti like page facebook Beauty Daisy
3. Buat entry pasal giveaway ni, xkisah mcm mana sekalipun, simple ka, kreatif ka terpulang...
4. tinggalkan komen berserta link entry blog yang korang dah publish tu yer ^^..nanti saya akan pi melawat :)
5. Pemenang di kira berdasarkan cabutan undi oleh saya dan juga entry blog yang menarik. 3 Pemenang akan di pilih, Hadiah utama 3 kotak bussiness card, 2 orang hadiah saguhati


Apakah yang korang akan dapat jika terpilih giveaway ni?

  • 3 kotak business card/tag card bersamaan 300 keping kad
  • printing fullcolor depan belakang
  • free design, sama ada nak saya designkan atau dah ada design sendiri terpulang
  • free postage dan semuanya FREE!!!!
MENARIK kan???

ha..saya memang nakkan tag card tu untuk letak kat goodies bag nti..hope berjaya..:)

meh sini tgk contoh design dr beliau..cantik2..:)




cantik kan?

ini pulak design tq tag yang aku angan2 kan(tapi nanti akan diubah design kepada cartoon muslimah)


so tunggu apa lagi?cepat2 join..:)






1 comments:

LanaBusyBee said...

thanks for joining us...gud luck dear ^^

Post a Comment