Thursday, August 25, 2011

Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita


Assalamualaikum warga blog sekalian...
Sekarang jam menunjukkan pukul 1.36am..pukul 1.00am tadi baru sampai rumah..
Penat woo keje dekat2 nak hari raya ni...Balik lambat je..aishh..
Ehhh..stop2...pnjg pulak mukadimahnya...:))

Ok la..tadi balik2 aku bukak fb ada org invite untuk join contest..mle2 tgok cm nk close trus..
sbb xmnt..tp tbe2 t'nmpk p'ktaan photo editing..tertarik plak..biasalah..ak ni kaki edit gambar gak..:)

Kalau korang nk join,boleh jengah kat blog mereka2 ini..


Kat situ ada syarat2 dia..:)

Ini adalah gambar yang aku berminat untuk edit :

-
-
-
-
-
-
Dan hasil setelah diedit


Ni la hasilnya yang xseberapa...gambar ni di ambil masa sepupu kahwin menggunakan 
dslr kesayangan saya..:)nak bagi gambar
pengantin lebih menonjol,saya hitam putih kan latar belakang gambar
dan bagi gambar pengantin sahaja yang berwarna..

saya sertakan sekali serba sikit gambar masa majlis perkahwinan sepupu ni ye..:D








Cantikkan dorang..?(bila la giliran aku ni )

Dah3...ape la ak melalut ni..:D

Nak Tag Contest ni pada 
Cik Eliza
Ezay Hadry


Jom ramai2 join contest ni..hadiah menarik..tarikh tamat pun lama lagi..30 September 2011..


p/s:moga2 bole mng..mnt pd yg hadiah photoshoot..:))



0 comments:

Post a Comment