Monday, February 21, 2011

Sakit Kepala...

Assalamualaikum...

entry kali ni bukan pasal penyakit ye..harap maklum!

SAKIT KEPALA!!haha
mcm mne ek nk kurangkn hidup ni dari bebanan hutang..haha(banyak sangat hutang ni)..
kdg2 aku dok pk,mcm mne ek nk start kumpul duit...siap tnye ngan mr.partner lg.."mcm mne nak kawin ni wak..duit xbole nk simpan"..dasyat gak aku ni...hahha..n ni jwpn die "xpe..insyaAllah,ade rezeki nti,dpt la simpan"..mudah2an la ye..

bos aku pon ckp,biasa lau kte ckp nk kwin,rezeki kita murah time tu...(kalau mcm tu,aku nk kahwin esok la)..tettttt!!!!

xpela...bg aku..dugaan hidup tak sama antara satu sama lain...mgkin ni cabaran aku dalam dunia kerjaya...at least aku happy + boleh hulur duit kat family + dapat ape yg aku nak,aku da cukup puas hati...=)

0 comments:

Post a Comment